Beoordelingen van Mr. Sushi Krommenie

Recente recensies

5.0
W berg
13 juni 2026

Edame bonen waren slijmerig van binnen. Verder waren er een aantal bonen bruin en verschrompeld. Is dus weggegooid, zonde! Ik had zelf kunnen bellen voor andere bonen, maar om de bezorger weer heen en weer te laten rijden, dat vind ik vervelend. Dus zo gelaten. Sushi was erg lekker!

Enrico
10 juni 2026

Heerlijke sushi en snelle bezorging. Niks op aan te merken

Anoniem
7 juni 2026
Dominique
6 juni 2026

Heerlijke verse sushi en bijna altijd op tijd volgens de bezorgtijd (heel fijn!)

5 juni 2026

Bezorging was 25 minuten te laat en kwam door elkaar geschud aan

Nanda
3 juni 2026
Ciro
2 juni 2026

Heerlijk eten en vriendelijke bezorging :)

Rob
1 juni 2026

Lekkere sushi en snel bezorgd. Bestel zeker nog een keer hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
31 mei 2026
Ds
31 mei 2026
Peter jansen
30 mei 2026
Jerney
30 mei 2026

Smaakt heerlijk vers! Temaki California = aanrader

Pjotr
30 mei 2026

In 1 woord heerlijk

Imke
28 mei 2026

Het was weer erg lekker!

Laura
27 mei 2026

Altijd lekkere sushi. Helaas vandaag een beetje teleurgesteld. Ik had onder andere 2 rollen kerrie chicken waar geen kerriesaus op zat. Dat maakt het juist altijd zo lekker. Hopelijk volgende keer weer compleet, want scheelt veel in smaak.

S.J.
25 mei 2026

Niets op aan te merken. Alles naar wens🥢🫶🏼

Tony Moltmaker
23 mei 2026

Héérlijk gegeten. Snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar!!!

Big-L
21 mei 2026

Pokebowl zonder saus is geen pokebowl,helaas de saus vergeten waardoor mn collega 20-25 minuten moest wachten :(

Ties van Woudenberg
18 mei 2026
De Vos
18 mei 2026

Netjes op gevraagde tijd bezorgt en de sushi erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geja
16 mei 2026

Er zaten maar 5 springrolls in het bakje ipv 6. Dat was jammer. Verder heel tevreden.

Bram
13 mei 2026

We hadden ook een nigiri avocado besteld. Deze helaas niet ontvangen. Wel een tofu, maar die vinden we niet lekker. Verder was de kwaliteit en de bezorging goed.

Monique
11 mei 2026
Lars
10 mei 2026

Ik bestel al vaker bij Mr. Sushi, altijd hele goede sushi voor een goede prijs! Het puntensysteem is ook erg prettig waar je bij 20 punten een gratis box C krijgt. De bezorging is meestal vertraagd met zo'n 5-10 minuutjes, maar daar houden wij hier al rekening mee. Top service, top sushi

A.Berhitu
5 mei 2026

Zoals altijd was het prima verzorgd... Vandaar ook mijn maximale aantal sterren 👍🏿

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stepanchuk Olha
4 mei 2026
A
4 mei 2026

Zoals gewoonlijk was het heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joos
3 mei 2026

Lekker, vers, op tijd geleverd. Enkel wat verschoven met bezorgen waardoor sommige stukken omgevallen waren en saus er af. Maar hee.. de smaak was fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reinier
3 mei 2026

Altijd vers en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond
3 mei 2026

Net als iedere keer was de sushi weer heerlijk. Extra complimenten voor de oplettende chef die zag dat onze hele bestelling vegetarisch was en daarom de gratis Soft Shell Ebi roll verving door een vegetarisch alternatief. Dat kleine gebaar werd zeer gewaardeerd!

Enrico
26 april 2026

Eerste keer hier Sushi besteld, het was erg lekker en proefde heel vers. Bezorging was snel en optijd! Zeker voor herhaling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DS
26 april 2026

Altijd lekker vers en de levering is altijd strak op tijd!

Paulus
26 april 2026

Altijd lekker maar ik geef aan geen gember en geen wasabi en dan zit het er toch bij zonde want wij gooien dit weg.

Karin
26 april 2026

Het was weer verrukkelijk zoals altijd!

BIG-L WORMERVEER
23 april 2026

Was weer smullen geblazen :)

Carola
19 april 2026

Erg lekker en toch nog sneller bezorgd dan gedacht

Linda
12 april 2026

Het was heerlijk! En exact op tijd bezorgd.

Joos
10 april 2026

Vers, warme gerechten onwijs goed warm. Precies op tijd. Al vaker voor herhaling vatbaar.

Wil
10 april 2026

Het was weer heerlijk

Daan
7 april 2026

Heerlijk eten en warm bezorgd. Zeker een aanrader!

Yolanda
7 april 2026

Precies op tijd geleverd en heerlijke sushi

Nicky
4 april 2026

Echt heerlijk!

Simone
30 maart 2026

De beste sushi van Zaandam. Wel prijzig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
28 maart 2026

Was crunchy sushi box maar ik vond het niet crunchy en de edamame zat het ijs nog in dus niet warm!

Wil Rulke
26 maart 2026

Ik had een gratis box c gespaard maar wist mijn code niet meer,kunnen jullie dat nakijken Het is wel jammer dat ik het anders misloopt Verder was de sushi weer heerlijk

Shanna
25 maart 2026

Heerlijk!!

Pieter
23 maart 2026

Sushi was lekker, alleen de Saté was droog en weinig vlees aan de stokjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
22 maart 2026

De dozen met sushi waren op zijn kop geweest. De sushi zat tegen de deksel aan waardoor het er minder smakelijk uit zag. Maar de sushi smaakte heerlijk.

Margreet
19 maart 2026

Netjes verpakt, en smaakten weer heerlijk,bezorging uitstekend,👋tot de volgende keer

Eddo
15 maart 2026

Heerlijk, snel, warm en kwalitatief uitstekend.

Sterre
13 maart 2026

Vriendelijk, heerlijke sushi, precies op tijd.

Peter jansen
12 maart 2026

Weer heerlijk gegeten, de beste kwaliteit precies op tijd gebracht door een vriendelijke bezorgster.

Marc Faber
9 maart 2026

heerlijk gegeten, alleen wel heel prijzig !

Chantal
9 maart 2026

Snelle bezorging, sushi was vers en de warme producten waren ook echt warm. Helaas zat er een stukje plastic touw in 1 gerecht, dat hoort natuurlijk niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CS
6 maart 2026

Snel bezorgd, maar vandaag was de rijst smakeloos. Alsof de kruiden of azijn misten.

Antonio
6 maart 2026

Deze keer waren allemaal geen saus een geen stock om te eten , alleen maar de sushi, vind ik wel schandalig .

Bas Kuiper
1 maart 2026

Goede kwaliteit vis, lekker bereid. Dikke prima voor het rekening kunnen houden met allergieën. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sandra
1 maart 2026

Altijd top sushi!

Jo
28 februari 2026

Weer heerlijk zitten smikkelen.

Olha
27 februari 2026
Eva
20 februari 2026
Ellen
17 februari 2026

Oo tijd bezorgd en heerlijke sushi

Joos
14 februari 2026

Netjes bezorgd, alles lekker. Warme gerechten warm, alles vers. Wij bestellen vaker!

Michelle
14 februari 2026

Snelle bezorging, heerlijke sushi en goed rekening gehouden met de opgegeven allergie.

Nicole
14 februari 2026
Michel
14 februari 2026
Jo
14 februari 2026

De bezorger was een half uur te laat. Hij heeft zich hier niet voor verontschuldigd.

Smit
13 februari 2026
Karademir
12 februari 2026

Mijn bestelling werd half uurtje later bezordg en het is niet eerste keer. Ik vind producten van mr. SUSHI prachtig maar qua bezorgen moet iets gedaan worden

Zf
11 februari 2026

Lekker vers eten en snelle bezorging

B
11 februari 2026

Sushi was erg lekker, ingrediënten smaakte allemaal vers en fris. Ik houd zelf iets meer van de klassiekere sushi, vond de hoeveelheid gebakken uitjes too much. Die hebben een hele overheersende smaak

Jolanda
8 februari 2026

Altijd lekker.

n
7 februari 2026
Tichya
5 februari 2026

Sinds de crispy sushi komt en gaat vind ik echt dat de kwaliteit van dit product erg omlaag is gegaan. Heb de helft moeten weggooien helaas..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa De Bruijn
31 januari 2026

Wat een goede sushi en strakke bezorging! Na verhuist te zijn naar Krommenie was het even zoeken naar een nieuwe 'vaste' sushitent maar die hebbem we gevonden!

Elena
31 januari 2026
Petra Droog
31 januari 2026

Was weer heerlijk 😊

Carola
30 januari 2026

Altijd een goede service, snelle levering en heerlijk eten!

Astrid van der Linden
29 januari 2026

Dit was onze eerste ervaring met Mr. Sushi en meteen een hele goede. We hadden de Ebi partybox besteld en de naam zegt het al, wat een feestje was dat! heerlijke smaken echt verrassend. Via de site besteld en de box werd op voorkeur tijd bezorgd. Een ding is zeker, dit was niet onze laatste bestelling!

Hassan
27 januari 2026
Mila
26 januari 2026

Was weer heerlijk!

Esther
25 januari 2026

Lekker gegeten, iets later (20 minuten) bezorgd. Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
19 januari 2026

Het eten was keurig op tijd en was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tosen
17 januari 2026

Heerlijk gegeten, jammer dat de crispy rolls telkens uitverkocht zijn.

Yvonne
13 januari 2026

Was weer voortreffelijk! Hulde aan de bezorger die ondanks de regen op tijd was

Jennifer
12 januari 2026

Heerlijk eten en snel bezorgd. Kwaliteit is altijd top

Reinier
11 januari 2026

Was heerlijk als altijd bij mr suchi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola
11 januari 2026

Het is altijd goed. De keuzes, de kwaliteit, de bezorging. Kunnen vele een voorbeeld aan nemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ayla
8 januari 2026

Helemaal top weer, bestelde elders weleens. Nu nooit meer, echt goede kwaliteit betaal wel iets meer maar heb het ervoor over!

René Kouwenberg
7 januari 2026

Dat het smaakte was zoals ik ook altijd verwacht: top! Maar blij verrast dat met dit ernstige winterweer de bestelling toch precies op tijd werd afgeleverd. Door een allervriendelijkste dame!

Sarina
4 januari 2026
Heijn
3 januari 2026
Hol
1 januari 2026
Rianne
1 januari 2026

Heerlijk, meer als goed, optijd klaar om afgehaald te worden.

Stephanie
29 december 2026

Echt altijd weer heerlijke sushi. Dit keer een andere box geprobeerd: de crunchy. Maar we vinden toch de sensation box het lekkerst, dus die voeg ik de volgende keer weer toe aan de bestelling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DS
27 december 2025

Heerlijke verse sushi die altijd op tijd wordt geleverd! Een aanrader.

Roos Koenen
26 december 2025

Te laat

Susan
25 december 2025

Bestellen vaker bij mr. Sushi. Altijd heerlijk. Helaas nu sommige stukjes de rijst uitgedroogd en hard. Jammer…

Simone & Wendy
25 december 2025

Zoals iedere kerstavond ( en andere malen) Helemaal geweldig!! Fijne dagen voor jullie!! 🎄

Rich
24 december 2025

Prima